Výměna zboží a reklamace
Nesedí vám velikost nebo jste někomu koupili dárek, ale nelíbí se mu? Nevadí. Poskytujeme 30 denní lhůtu, kdy vám zboží vyměniíme nebo vrátíme peníze bez udání důvodu. SAMOZŘEJMĚ MUSÍME DOSTAT ZBOŽÍ ZPĚT NENOŠENÉ V ORIGINÁLNÍM OBALE, NEPRANÉ A S VISAČKAMI . Více se dozvíte v obchodních podmínkách. Formulář pro vrácení Vám zašleme kdykoliv na dotaz.
Reklamujete vadu? Zboží zabalte a odešlete na adresu našeho ateliéru ( viz níže). Nezapoměňte do balíčku vložit vyplňený formulář o reklamaci (najdete rovněž níže). Podrobnější informace o reklamacích najdete v obchodních poidmínkách.
Zboží zasílejte výhradně na adresu Aussig, Kateřina Krušková, K Avii 171/4, Praha - Čakovice, 196 00. Do balíčku nám vždy přidejte formulář pro vrácení zboží nebo formulář reklamace, ve kterém vyplníte veškeré informace a přání, co máme s balíkem udělat (vrátit peníze nebo vyměnit). Stejné údaje nám prosím napiště také na email s předmětem VRÁCENÍ + číslo objednávky / VÝMĚNA + číslo objednávky/ REKLAMACE + číslo objednávky, abychom mohli včas zboží pro Váýs odložit a urychlit jeho odeslání k Vám.
Vracíme pouze peníze za zboží a poštovné od nás k vám (fakturovaná/případně nejnižší nabízená cena poštovného). Poštovné od vás k nám hradíty vždy vy.
Informace k péče o výrobky vyrobené z polyesterových vláken či z přírodních vláken s příměsí polyesteru a odpovědnost za vady u těchto výrobků!
Polyesterové vlákno je vyrobeno z ropy a má několik podob. Zjednodušeně řečeno, jednotlivé filamenty jsou spřádány podobně jako přírodní vlákna do přízí a z nich se následně vyrábí textilie.
Vlákna mohou být různě modifikována, aby byla upravena jejich vlastnost. Obyčejně platí, že čím příjemnější je vlákno k nošení a čím více nám toho nabízí, tím zranitelnější zpravidla je. Pokud jsou polyesterová vlákna přidávána jaké příměs k přírodnímu vláknu, dodají mu zpravidla větší pevnost, barevnou stálost, menší mačkavost apod.
Oděrem, častým nošením, špatnou či přílišnou péčí se mohou filamenty poškozovat a tvořit, ve větší či menší míře nebo i vůbec, zatvrdlé shluky zatočených utržených vláken na povrchu textilie, tzv. žmolky. Vzniku žmolků lze předcházet dobrou péčí (vyhýbání se oděru a nadměrnému namáhání v jednom místě, praní naruby, vhodně voleným pracím prostředkům atd.). Pokud se žmolky přeci jen vyskytnou, lze je zpravidla lehce odstranit odžmolkovačem, který by v našem šatníku jistě neměl chybět, pokud chceme nosit věci z tohoto materiálu. Žmolkování nelze považovat za vadu a nelze jej uplatnit jako vadu v reklamačním řízení, aniž by tato vada nebyla extrémní, tzn. tak silně se projevující, že by docházelo k rozvolnění vlákna, tvorbě děr v textilii a poškození pevnosti a funkčnosti výrobku.
FORMULÁRĚ PRO ODSTOUPENÍ/REKLAMACI:
Formular_odstoupeni_od_smlouvy_Aussig